Die vrug van my mond

TE veel woorde. Dit is wat die meeste van ons het. Dit is die kragtige instrument in ons midde.

Tog besef ons nie elke dag hoeveel krag ons woorde kan dra nie.  Ons kan ‘n hele vrugteboord met woorde kweek. Hoe daardie vrugte lyk, is egter elkeen se eie keuse. Te veel woorde kan ‘n goeie ding wees…mits ons dit reg aanwend.

Hierdie skryfstukke is deel van my poging om met my te veel woorde, ‘n wesenlike woordelike verskil te probeer maak. Woorde wat bemoedig, woorde wat troos, woorde wat opbou, woorde wat motiveer, woorde wat wys is. Woorde wat die Skepper van woorde sal verheerlik as die Woordbron van elke woord wat LEWE gee. Mag hierdie woordvrugte vir jou as die leser daarvan sappig en soet wees. Dié vrug van my mond.

“From the fruit of his words a man shall be satisfied with good…” Proverbs 12:14 (AMPC)

woman-eating-fruit

One thought on “Die vrug van my mond”

Lewer kommentaar